środa, 17 marca 2010

Mój Ryj.^^

Postanowiłam dodać moje 2 fotki.^ Tak jakoś nudą zawiewa to co mi szkodzi no nie.xd
Ale serioo problemem 21 wieku jest nuuuda.!!
Takiemu "nadpobudliwemu" dziecku jak ja jest trudno znaleść se coś do roboty -.-

A tak btw to u nas w kl rozpoczełam fajne show.^^ Zgrywam sb czołówki wszystkich bajek na dobranoć
-Smerfy
-Pszółka Majaa
-Bracia Koala
-Domisie
-Witruandlja [chyba źle napsiałam. ;]]
I coś tam dalej ;D
Ta ja to mam zajęcia.^^

Ale ja mam farta.^ Jutro mam tylko 2 polskie i wff ;D
2 gr [słabsza z angola] Odłowali ang i została matma i 2 polski + wf No to ze jutro jest "kangurek matematyczny" to nie bd matmy. !! Haha ;D






I moje trampki.^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz