Nie moge nadużywać neta ale chce tu coś napisać.^^
***
Hah. Są darmowe wrotki. Żeby je zdobyć wchodzimy w www.goproxing.com
W biły pasek wpisujemy www.stardoll.com/cinema I mamy zarąbiste wrotki.^^
***
Mimi napisała na sw blogu o Bieberku. Dżej Bi nie jest taki zły. Kurna co ja plote to mój idol.! Ajć' On jest zajebisty. I szczerze - lać mi sie chce gdy słycze na YT "Ahh Dżastin wyjdź za mnie, "Bieber bd moim mężem.?" , "On jest mój". Haha. Ja tak nie mówie. Owszem mam o nim bloga no i fbl'a. [Aktualnie admin mnie nie kocha i mi usunął ale właśnie bd zakładać nowego.] Wgl Kocham go ale tak jak to mój brat powiedział "TO JEST MIŁOŚĆ PATOLOGICZNA*." Hah kij z tym -..- Nie se bd ta patologiczna.xdd
*Patologiczna miłość - Ja go kocham nad życie on nawet nie wie o moim istnieniuu. [Czy napeno.?- dop. Autora]
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz