niedziela, 17 stycznia 2010

Mhm..

Ta...Na sd nic sie nie dzieje.;q
Ale za to dzisiejszy dzień był porąbany ;D
Za ściana, u mojego 26 letniego brata była bibka.xd A jego dziewczyna Aga źle się poczuła i zaczeła rzygać. ;q Potem poszła spać w moim pokoju ;q Ale to raczej mniej ważna rzecz.xd [Uwaga.!] A wiecie co.!? Dizś odrabiałam lekcje bez włączonego komputera.! Taa..Szpan.xd Wieczorem pojechałam ze strarymi na jakomś ich tam umowe a potem do makro. Kupiłam zeszyty, Kask na narty itd. A potem pojechałam do werki [werandoll11] i zamieniłyśmy sie koszulami w krate.xd
Takie no ten z NewYorkera.xd ;D

Haha.A zauważyliście już 48 mln uczestników na sd.!?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz