środa, 27 stycznia 2010

Goryl.


A więc tak jest startuje kampania Zagrożone Gatunki.Polega na tym że co miesiąc mamy jakieś zwierze za Free.
W tym ms jest to goryl ;D
By go mieć wchodzimy na www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/
Logujemy sie.
Klikamy "adoptuj zwierze"
I mamy pupila ;D

Twitter.!


Dostali go dziś wszyscy.^^ Albo tylko osoby połonczone z TT.xd Nie wiem. U każdego co innego. Ja nawet nie wiedziałam że na sd jestem połonczona z TT.xd Ale jest good. Szczerze mówiąc podoba mi sie to.xd W końcu sie postarali. ;DD

Hairr dla ss.! [.?]


Taa..Jak dla mnie to przesada. ;[ Im totalnie odbija ;[ Dobra. Szczerze. Nie wiem o co tu kaman. ;D Ale mi sie najbardziej podoba 4 a wam.? xd

wtorek, 26 stycznia 2010

Sukienka za Free.!


Najpierw zmieniamy proxy na :
87.238.217.47 Port 8080
62.190.148.25 Port 8080
83.170.83.250 port 8888
80.193.72.145 Port 80
217.37.234.33 Port 80
80.193.72.145 port 80
82.32.218.27 Port 8085
62.31.154.57 Port 9090
217.174.242.166 Port 3128
217.174.240.246 port 3128
Sorka ale każdemu działa co innego.
Potem wchodzimy na stardoll.com/en/cinema/?id=124
I znowu musimy do końca obejrzeć filmik.
No i to tyle ;]

Konkurs dla Polaków.!


No.W końcu o nas pomyśleli ;D

niedziela, 24 stycznia 2010

Metamorfoza.

Ostatnio wgl nie mam czasu ;[
Nie nadążam.
Chodzi o sgl.
W środe mam test próbny ;[
Musze sie uczyć.
Po za tym w tym tyg w każdy dzień jest jakiś test. ;[
A ja nie wyrabiam ;[

Chodzi o to że jeśli ktoś chce może zrobić mi metamorfoze.
Metamorfoza oczywiście beż hasła.
Jeśli są chętni zgłaszać sie prosze do mnie pisząc mi na sd w wiadomościach.
Najlepszą pokaże na blogu. Moge też przprowadzić wywiad i umieścić go na blogu.Więc zapraszam.

Ps.Jak ktoś nie wie jak zrobić metamorfoze bez hasła to zapraszam. wszystko wyjaśnie. Teraz nie mogę bo musze sie iśc uczyć.

Metamorfoza.

Salicek.! Za Free.!

To po 1. Włazimy na http://gizlibak.com/en/
2.W okienko wpisujemy www.stardoll.com/contest/view.php?id=230
3.Logujmy Sie.
4.Tam na górze gdzie mamy poprzedni adress wpisujemy
www.stardoll.com/contest/finish.php?id=230
5.I mamy szalik
kochl's za darmo ;P




sobota, 23 stycznia 2010

Torbka za Free.!


Żeby ją zdobyć musimy wejść na kip6.com
W białe pole wklejamy[To w środku] www.stardoll.com/contest/view.php?id=227
Logujemy sie.
Tam gdzie znajduje sie poprzedni adrs [w górnym okienku na górze strony] wklejamy www.stardoll.com/contest/finish.php?id=227

Po wylogowaniu Torebka czeka w szafie ;D

środa, 20 stycznia 2010

Top Model. Darmowa Sukienka.


Ja jej niestety nie mam. Nie wiem czemu. Ale napisze bo moze wam sie uda.^

Trzeba zmienić proxy na : 62.190.148.25 Port 8080
87.238.217.47 Port 8080
80.193.72.145 Port 80
82.32.218.27 Port 8085
62.31.154.57 Port 9090
217.174.242.166 Port 3128

Wchodzimy w www.stardoll.com/en/cinema/
Logujemy się.
Oglądamy film do końca.
No i mamy sukienke ;D


wtorek, 19 stycznia 2010

Nie no się popłacze..xd


gwiazdunie.pl/justin-bieber-oszukuje-fanki-z-polski

No ba.! Nawet łezka mi poleciała ;q No bo kurde. Jedna już sie do niego do niemiec pofatygowała. Ale on do nas nie.!? Patrzcie ile nas jest.!? Ja juz tu kurcze list do Prezydenta pisze.xd Ale do tego z Ameryki.xd No baa.xd Jestem zła.;q I nie mam humoru. x.x
Ale przyznajcie nas to tłumy by były.xd Zrobimy tam taka demolke.xd Teraz to sie lubiimy.xd Ale na koncercie JB.?! xd Będą jaja.xd Jak bedą ;s

Wpis skopiowałam z nk Bo nie chce mi sie pisać znowu tego samego ;s Ale kurde no jestem cała czerwona ;q Ja chcem żby on przyjechał do polski.! Wiem zawarcam wam pupy ale moja wina.!? Ja go kocham a on olewa polskie fanki.?! Nie no poprostu żal x.x
To ja lece dalej sie denerwować. Narka.<3

Nie no si popłacze..xd

1sd dziennie [.!] & New Gra [.!]




Powraacaa.! 1 sd dziennie.! Z tym że tym razem w niecco innj formie.xd
Zasada jest taka , że gramy i dostajemy 5 sd z czego wydajemy tylko 4 a ten 1 zostaj nam na puźniej ;D




Haha.! Jest jeszcze nowa [lans] gra w której nie wiem o co kaman/szaman.xd Taa...Jest jakaś pojebana.xd Jeśli ktoś wie o co w niej biega to zapraszam ;D Bo ja nie wiem.xd No ba.. Są literki... i co z tego że są. Przecież takie dzieci jak ja które nie wysilają się zbytnio w myślniu nie wiedza o co chodzi. Nie no żartuje.. Ale ta gra jest do bani.xd ;s

niedziela, 17 stycznia 2010

Mhm..

Ta...Na sd nic sie nie dzieje.;q
Ale za to dzisiejszy dzień był porąbany ;D
Za ściana, u mojego 26 letniego brata była bibka.xd A jego dziewczyna Aga źle się poczuła i zaczeła rzygać. ;q Potem poszła spać w moim pokoju ;q Ale to raczej mniej ważna rzecz.xd [Uwaga.!] A wiecie co.!? Dizś odrabiałam lekcje bez włączonego komputera.! Taa..Szpan.xd Wieczorem pojechałam ze strarymi na jakomś ich tam umowe a potem do makro. Kupiłam zeszyty, Kask na narty itd. A potem pojechałam do werki [werandoll11] i zamieniłyśmy sie koszulami w krate.xd
Takie no ten z NewYorkera.xd ;D

Haha.A zauważyliście już 48 mln uczestników na sd.!?

sobota, 16 stycznia 2010

.::Zaginiona Bluzka::.



Ha.! Jako pierwsza o niej napisze :P
A więc nie znajdziecie jej Klikajac w link ze sklepem Otto.xd
Tylko...Musicie wejść w wyszukiwarke. Kliknąć szary kolor i Topy. Na 4 str będzie ta bluzka.xd Jaki szpan.xd Zaginiona bluzka ;D

Eh...To moje szczęście.xd

No więc cały dzisiejszy dzień miałaam włączonego kompa.xd
Ale nie o to chodzi.xd
Sprzątałam dziś pokój. Chciałam odłożyc łyzwy do garderobu i niechcący mi się wyślizgneły z rąk.Uderzyły mnie o Duzi palec u nogi.. ;[ Krew leciała i bolało ja cholera. ;[ Ból przeżye zawsze.Nie popłacze sie ani nie zaczne wrzeszczeć. Tylko na widok krwi roi mi sie źle. ;[
Dobra.Dobra nie będe was tu kurcze obrzydzać.xd Tak to jest ók [xd] . I wgl Jakoś mi idzie. Ale i tak cały dzień jest do dupy. Odrobiłam tylko angielski i nic poza tym. Miałam przebierać dzis w ubraniuach ale mi sie ni chce. No i jeszce ten palec mnie boli...Moze puźniej cos wymyśle.xd
To chyba na tyle. ;D

A co do poprzedniej darmówki jak ktoś nie dostał to pisać w komentarzach.xd Wtedy moge podać propozycje innych proxy.

Nowy płasz American's Next Top Model.


A więc żeby go mieć wystarczy zmienić Proxy na 62.190.148.25 Port 8080
Zmiana w explorerze
Zmiana w Operze

Potem wchodzimy na
http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=124
Logujemy sie na Sw doll.
Oglądamy film do końca.
Ta i to tyle płaszcz mamy w torbie ANTM, przy szafie w naszym apartamencie.

Ps.Proxy blogu Lucasa [mi[i nie tylko]] nie działa.!

piątek, 15 stycznia 2010

Sklep Otto.


to on Nasza Gwizada wieczoru.[Teksty pana od Historii.xd] :
Sklep Otto.
Hehe.To chyba najlepszy sklep od czasów Kochls.xd Przynajmniej dla mnie ;D Np. Te pumy[Aladynki] Są świetne i nie dla ss co już jest totalnym szpanem.xd ;D

TopModel. Darmowa sukienka ;D


Żeby ją zdobyć wystarczy zalogować się prz bramkę goproxing.com
Kiecka - Całkiem niezła.xd ;D


Haha.!Teraz będe szpanować.xd A więc nauczyłam się robić zrzut z ekranu.xd Idzie mi to całkiem nie źle.xd To na tyle.xd

Coś tam.xd

Siem.Siem.
Co u was.?
Haha.Lansik.Pisze ten post na infie.xd
Hahaha.Nie no jest zaje.xd
Mamy zastępstwo i możemy robić co chcemy.xd

Co tam na sd.?
A więc moja sis ma bloga z Metarmorfozami.xd
Puźniej podam linka.xd
Ma dziwnych klijentó.xd Ale nie jest źle.xd

Na sd jest nowy sklem.
Mianowicie jest to Otto.
Jak dla mnie jest naprawde good.xd
Kurde.Nie moge wkleić linku. ;q
Macie go na blogu Lucasa.
Może w domu uda mmi sie wkleić ten link.xd
Narazie kończe i ide siedzieć na ow.xd

środa, 13 stycznia 2010

Sztuczne Futro i cos tam z życia.xd



Jest nowy Styled Outfits na Sd.! xd Moim zadnaniem to very good że na sd jest coś takiego. Zamiast prawdziwego futra ze zwierząt nosimy sztuczne. Nie mogła bym nosić futra ze zwierząt. ;q Nie wyobrażam Sb nawet tego. Ciągle bym myślała o tym zwierzęciu...Bleeee. Ale nie o to tu chodzi.xd Sklep jest w StarPlazie i w SuitShopie.
Podobno będzie jeszcze z tego jakieś nowe wnętrze.xd

Troche z życia.xd
A więc jest mi zimno.xd Znaczne od tego że na przerwie między polskim a polskim dodatkowym bylam z Mańką [ Przyjaciółkom] u jej Babci na podwórku.xd W drodze pare razy zaliczyłam Glebę i Mańka mnie na snieg popchneła.xd Zresztą ja ją nieraz.xd Jeszcze dołączyli się do nas chłopaki.[Emil i Nowak] Z resztą jak zawsze.xd Bawiliśmy się i smialiśmy się z jej babci.xd Było okeej. A potem całe mokre portki.xd Hehe. Czułam jak bym miałam 2 kg piasku w gaciach.xd A na lekcji Emil se śpiewał.xd Haha. Jak to było....A.! " Ona jest pedałeeeem.Właśnie się dowiedziałem.Ona jest peeeeeeeedaaaałeeem...[I coś tam dalej.xd] Nie no porostu tak fajnie że aż Żal.xd


To chyba na tyle.xd Papa.

wtorek, 12 stycznia 2010

Ha.! Tym razem się nie pomyle.xd A więc jest nowy, darmowy mankin z Modi Wear


1. Zmieniamy proxy na 87.238.217.47 port 8080
Nie wiesz jak zmieniać proxy.!? Wbijaj się.!
http://i31.tinypic.com/15yzx3m.png - Zmiana w Mozilli
http://i27.tinypic.com/o08qcj.png -Zmiana w Explorerze
http://i37.tinypic.com/2rz8e53.png - Zmiana w Oporze

2. A teraz wbijamy na www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1728689

3. Zapisujemy się do klubu.


4. Teraz zmieniamy opcje na "Bez serwera proxy".

5. I jest Manekin.! ;D
Ja tam sie ciesze.xd

poniedziałek, 11 stycznia 2010

Przeczytasz Zobaczysz.xd


Sorka pomyliłam się nie ma nowego Modi Wear ale jest nowy szablon z sukienką.xd

Hehe.Szczerze mówiąc może być.xd
Nie jest zła. ;D
Znaczy sam bym jej na sd ani w rl nie kupiła.xd
Ale jest good.xd



Dobra. Na dzisiaj koniec.xd Musze się zrelaksować.xd To teraz Nk.xd

Eh.

Zmieniłam troche bloga. Tak właściwie to go rozbudowałam.xd Teraz już wiem jak sie to robi.xd Chodziło o to że dodalam tło, Sw Me Doll i wgl. Tak to by nikt tego bloga nie czytał.xd Haha. Przecież nikt go nie czyta :s Jutro mam zamiar ogłosić bloga.! Mam nadzieje że jakoś mi to wyjdzie.xd Znaczy nie wiem bo teraz na sd nic się nie dzieje. ;q Jak to mówią - Strzelam Focha-.xd

Wiem.Wiem. Pisze do nikogo -narazie-. Jak jutro ogłosze bloga to dopiero to będzie czytane.xd

Ale dalej.Zaraz dodam posta z nowym Modi Wear.I mówie odrazu że obrazki ściągne z innego bloga. A to dlatego bo na dzisiaj za dużo myślenie i czytania. ;q No porostu żeby zrobić całego bloga to poprostu musiałam sie wysilić ;q Znaczy np. Szukałam ponad 1o min czegoś takiego jak "pulpit nawigacyjny". Choć jest on w prawym górnym rogu.xd Jak ze mnie bladynka.xd

Za info jak poprawić bloga thx Mimi.xd

Pozdro dla Oli jak już tak na gadu piszemy.xd




Ps. Czasami mi niedziała "a" i "e". A to dlatego bo : nie szanuje Sw rzeczy".xd

sobota, 9 stycznia 2010







Ehh..
Na Sd nic się zupełnie nie dzieje :q
Owszem jest nowe tło.Ale to i tak nic wielkiego :q
Pocieszam się tylko tym że [Uwaga.!] Justin Bieber jest na sd.Nistety to tylko ubieranka dla ss.:q
No trudno.
[Jeśli nie wiesz kim jest JB to zapraszam : http://nasza-klasa.pl/#profile/30858971 Nie jest tu wyjaśnione kim on jest dokładnie więc możecie też go sb wygooglować.xd

czwartek, 7 stycznia 2010

Ta-Da

Mój Pierwszy post.xd Lansik.xd
A więc blog jest o stradolu i wgl.xd
Mam nadzieje że ktoś w końcu będzie czytał tego bloga.xd
Na razie nic sie na sd nie dzieje więc nie mam o czym pisać.xd Ale nie można nigdy stać w miejscu.xd

Na sd jestem emolcia997
Emolcia dlatego bo mi sie nudziło a był taki fajny czerwony fryz.xd
Ps.Może moja doll wygląda jak by była 1000 x ss ale tak naprawde nigy nia nie byłam.xd I to jest właśnie w ty największym szpanem.xd