piątek, 26 lutego 2010

J LOVE ESTONIA

Ta teraz sie zgubiłam ;D

J LOVE KUWAIT

Hah. Dziś jest jakieś święto a ja pisze o tym jako 1 ;P
Niestety nie ma nic za darmo ;[[
Ale i tak są tanie.xd Tylko jedna rzecz jest za 6 sd i dla ss ale szczerze mówiąc sie nie dziwie xp

wtorek, 23 lutego 2010

Lucas, wiesz że Cie kocham.!? xd

Oczywiście nie dosłownie x/ Ale jest Justinn. Hah mam takiego zaciesza xp Chyba wezne udział w konkursie ale nie jestem pewna czy zaśpiewam Dżastina.xd Wolałabym coś polskiego. Szkoda że samaemu se wybrać nie można.xd Najlepiej wychodzi mi Tomek Kamiński "Ty tylko mnie poprowadź" i dużo piosenek Dżastinowych ale Baby bd musiała poczwiczyć ;D Najlepiej zaśpiewam taką wioche "Róże rozną na łące" Ale nie martwcie sie w pn nagram wszystko i na YT wstawie ;p

Sukienka za Free.!

Zmień Proxy
212.188.184.164 port 9090
62.105.163.43 Port: 80
Wklej ten link
http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=124

Zaloguj się Jeśli będzie filmik top model.
Zanim puścisz film zmień na „bez serwera Proxy” wtedy film nie będzie się zacinał
Obejrzyj cały filmik

Kosmita za freee i kosmetyki

Dostajemy go za urządzenie imprezyy.xd Zdj nie mam więc sory ;l

Kosmetyki dostajemy przy zalogowaniu sie przez au.worldproxy.tracking202.com

piątek, 19 lutego 2010

Otto

http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=23691,23692,23693,23694,23695,23696,23697,23698,23699,23700,23701,23702,23703,23704,23705,23706,23707,23708,23709,23710,23711,23712,23713,23714,23715,23716,23717,23718,23719,23720,23721,23722,23723,23724,23725,23726,23727,23728,23729,23730,23731,23732,23733,23734,23735,23736,23737,23738,23739,23740,23741,23742,23743,23744,23745,23746,23747,23748,25749,23749,23750,23778,23779

Darmowy pergamin ;]

Wchodzimy w http://www.goproxing.com/
Wpisujemy stardoll.com
Logujemy sie ;D
I juju +.=

Strój kąpielowy i opaska harajuku

Wchodzimy na stardoll i sie logujemy.
Ptem klikamy w www.stardoll.com/en/do/campaign/harajuku.php
I mamy rzeczy za free ;D

środa, 17 lutego 2010

Kochls

Sklepu jescze nie ma ale mamy już ciuszki ;]
http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=23606,23605,23604,23607,23608,23609,2361,23611,23612,23613,23614,23615,23616,23617,23618,23619,23620,23621,23622,23623,23624,23625,23626,23627,23628,23629,23630,23631,23632,23633,23634,23635,23636,23637,23638,23639,23640,23641,23642,23643,23644,23645,23646,23647,23648,23649,23650,23651,23652,23653,23654





Podobno jest darmowe "okno" ale nie podam go teraz ponieważ coś mi sie wydaje że jest podane złe proxy ;< Poczekam na dobre ;] Wtedy podam ;D

Kolejne darmowe zwięrzątko ;]

Wchodzimy w www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/
Logujemy sie
Klikamy "Adoptuj Mnie"
I mamy to coś w apartamencie ;D ;]

Korona

Jest darmowa korona z filmu "Księżniczka i żaba".
Zeby ją zdobyć wchodzimy w http://www.myproxy.ca/
W okienko wpisujemy www.stardoll.com/en/starDesign.php?brandId=222
Logujemy się.
Korone mamy w fioletowej "torbie".

poniedziałek, 15 lutego 2010

Qurfa.! Im już totalnie odbija ;q

Oni już nie mają co robić ;q Jak bd ss to dostaniesz se szczeniaczka za free. Jak dla mnie żal. Mało tego że kiedyś bycie ss było na prawde czymś ciekawym. Wtedy to my na tym korzystaliśmy. Teraz korzysta tylko stardoll. Jak dla mnie kiedyś pragnełam być ss. Na sd jestem ponad rok czy dwa. Chyba rok. Nie pamiętam. Ale pamiętam moje początki ;] Stardoll był na prawde czymś więcej niż tylko grą. A teraz.?! Mnijesza tam z tymi apartamentami ale popatrzcie ile jest już nas na sd. Ciągle są tworzone nowe konta ale tylko po to żeby se prezenta czy coś kupić ;d Jam si nie dziwie że tak nas zachęcają do ss bo już nie ma kto se te ss wykupić [prawie.!!]

Przeplasam

Sorka że was nie poinformowałam ;q Nie pisałam tak długo ponieważ miałam feriee. Napisałam to na fbl'u ale nie podawałam tutaj tego linka. Napisałam na blogu "kidrauchl" o fbl'u a na fbl'u o tym ze wyjeżdżam. W każdym bądż razie już jestem. Teraz nie chce mi sie nadrabiać z darmówkami bo jutro do sql [dzisiaj nie poszłam ;p] a w środe test 6 klasisty bo przed feriamii im sie robić nie chciało. Jak by co wszystkie darmówki są na blogu Lucasa ;] Teraz mam naprawde mało czasu a połowe z tego poświęcam fbl'owi. Ale obiecuje że zze wszystkim bd nadążać i o wszystkim was informować.

Dziękuje za wszystko.<33 href="http://www.photoblog.pl/bimbercholic"> www.photoblog.pl/bimbercholic

sobota, 6 lutego 2010

Naszyjnik

Wchodzimy na www.frproxy.info
W okienko wpisujemy
www.stardoll.com/contest/view.php?id=241
Logujemy się.
W górnym okienku, gdzie znajduje się teraz poprzedni adres,
wklejamy
www.stardoll.com/contest/finish.php?id=241
Naszyjnik w MeDoll Editor :)
undefined

Torebka

Jest torebka za Free.Żeby ją zdobyć
Wchodzimy na www.frproxy.info
W okienko wpisujemy
www.stardoll.com/contest/view.php?id=239
Logujemy się.
W górnym okienku,tam gdzie znajduje się teraz poprzedni adres
wklejamy
www.stardoll.com/contest/finish.php?id=239
No i jest Torbaa

Jak dla mnie taka na nie.xdd

piątek, 5 lutego 2010

Obraz za Free

Dziś jest jakieś święto Nowej Zelandii ;D I są nowe rzeczy w sklepie ;D Jest tam też obraz za Free.xd Nie wiem czemu ale strasznie mi sie podoba ;] To chyba tyle.^^

Walentnkowy Quiz.!

Najpierw wchodzimy na KLikk
Potem wypełniamy Quiz
Gdy już odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania klikamy "Weź udział w konkursie"[czy jakoś tak]
Nom.^^ I mamy takie selduszkooo.! .<3

Ci ktorzy odp na wszystkie pytania dobrze mogą zostać wylosowani i wygrać 100 sd.!!!

środa, 3 lutego 2010

.?!

Zacznijmy od tego że mam Feriee.!! I strasznie mi sie nudzi. Wchodze na sd i widze coś dziwnego.!! Nie wiem jak to opisać. Lol24 Zmienił si chatt. Sami popatrzcie :

Jak dla mnie żal. Wiem że mało osób ale wy w tym czasie siedzicie w sgl a ja sie nudze[.?!] xd I wiecie co mam zaciesza. Napisałam o tym Pierwsza.!! xd Sikam z sb. xd

Quiz o Gorrylach.

Pojawił sie nowy konkurs dla Polaków.! Jest to quiz o gorylach. Przyznam że łatwy.xd Sikam z sb.xd Ale ja tak mam. Sorka odbija mi. Haha. Lol24

Quiz

wtorek, 2 lutego 2010

Nowe wnętrze.

No. Jak juz każdy o tym pisze to ja też..
Wnętrze pochodzi ze "Zmierzchu".

Nowe ModiWear.!!

Jaki ja mam zaciesz.xd
Wiecie czemu. [.?]
Bo większość tych ubrań jest za Freeko.xd
Lol
I jeszcze te ubrania są zaje.xd
Modi Wear

Sorka za takie zdj.xd

poniedziałek, 1 lutego 2010

Małe opuźnienie..

Sorka że ostatnio nie pisze.xd
Znaczy jestem na sd i wgl , mam gotowe tematy ale zapominam ich dodawać.xd
A to dla tgo bo mam tez 2 bloga.!! xd
Jest on cały o Bieberze.! xd
http://kidrauchl.blogspot.com/
Jeśli kogoś on interesuje to zapraszam ;]


New Konkurs.xd
Pewnie myślicie że zżynam od Lucasa.xd Niee. Dziś przeglądałam stradoll i Oo. Bimber.!! xd Zagrałam a pod wieczór [teraz] daje notke ;DD